En lista

Senaste:
 
Låt du hörde: Tomten är en kommunist - Henrik Dorsin

Film du såg: Sista delen i Hunger Games

Mat du åt: Räknas pepparkakor?

Kram: Med katten Elvis

Puss: Sambon

Känslan: Trött!!!

Bråk: Linnea när hon prejjade mig av vägen i Mario Cart

Resa: Räknas Skattkärr? Utomland var det Birmingham i november.

Glädje: Tidigare idag när mitt ena odjur skötte sig exemplariskt på tävlingen.

Längtan: Julledighet (eller vilken ledighet som helst)

Dröm: Kommer inte ens ihåg

Personen du träffade: Sambon som precis gick och la sig

Person du pratade i telefon med: Linnea när hon åkte vilse på vägen hit

Personen du fick sms av: Linnea som skrev att de inte hittade tillbaka och ville ha adressen

Gången du var utomhus: Några timmar sen när jag kom hem.

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Jul förra året?

 

 Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: Landet!

Hamburgare eller pizza: Hamburgare.

Kött eller fisk: Kött

Hund eller katt: Katt

Aftonbladet eller Expressen: Expressen

McDonalds eller MAX: MAX

Vin eller Öl: Öl

Charter- eller skidsemester: Charter

Sverige eller Utlandet: Sverige

Sport eller nyheter: Sport

Hockey eller fotboll: Fotboll

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Mörkhåriga

Sommar eller vinter: Sommar

Fem saker du alltid har i ditt kylskåp?
-Ketchup
-Lingonsylt
-Smör
-Mjölk
-Ägg

Fyra saker du inte vill vara utan?
– Min familj
– Min telefon
– Mina djur
– Mina ögonbryn (eller ja sminket till de)

Tre saker du inte kan äta?
– Lök (allergisk)
– Pizza (Inte gott)
– Pannkakor (inte gott)

Två saker som gör dig glad
– Oväntat beröm
– Min familj

En sak du gör flera gånger i veckan
- Kör bil



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: