Sheet Happens

 
Jag har under många år prenumererat på GlossyBox, en prenumerationstjänst där man får hem lite olika skönhetsprodukter att testa varje månad. GlossyBox har i mina ögon blivit sämre och sämre med tiden och det är färre produkter som jag ens vill testa.
 
Något som tycker blivit roligare med tiden är hudvård och olika ansiktsmasker så när jag hörde om en prenumerationstjänst som heter Sheet Happens var jag såld direkt.
Du får hem en låda med runt 10 ansiktsmasker i arkform varje månad och sedan är det bara att testa sig igenom för att hitta sina favoriter.
 
 
Älskar lådan som maskerna kommer i.
 
 
Denna bunt kom i juni.
Så kul med olika arkmasker att testa, tycker arkmasker är ett väldigt enkelt steg i hudvården, att komma hem från jobbet, tvätta bort sminket och sedan lägga på en arkmask.
De flesta är åt det återfuktande, mjukgörande och lugnande hållet så jag använder de gärna när jag tillbringat lite för många timmar i solen eller efter en djuprengörande ansiktsmask.
 
 
Det följer även med ett blad med mer info om varje mask då det på själva förpackningen kanske inte alltid står på engelska.
 
 
Har nu även fått min box för juli med så har massa roliga masker att välja på nu!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: