Länge sedan sist

Nu var det evigheter sedan jag bloggade, mycket har hänt sedan sist och i stora drag kan jag förkorta det med att jag har jobbat, antingen på mitt vanliga arbete eller ideellt så mycket jobb.
 
Nu sitte jag här i pyjamasbyxor och njuter av första dagen på länge med härlig värme. Min vardag har förrändrats sedan förra inlägget, jag har sagt upp mig från min arbetsplats efter att jag fått ett jobberbjudande på samma jobb bara en annan skola. Kändes jättekonstigt och riktigt jobbigt att säga upp mig, men jag försöker peppa mig själv att det kommer bli superbra. Alltid jobbigt att göra förändringar i rutinerna men 2017 är året då jag verkar göra förändringar så varför inte? är mitt motto.
 
Jag är även för första gången så länge jag kan minnas officiellt inte med i en enda ideell styrelse, har suttit med i massvis med styrelser och de senaste åren har det varit två, varav den ena avgick jag ur i januari och den andra i april. Så nu är jag utan styrelseuppdrag vilket ska bli skönt efter några otroligt intensiva år med både mycket och tungt styrelsearbete.
 
Så ja 2017 är förändringarnas år och jag tänkte ge bloggen en ny chans att få visa lite av min vardag.
Hoppas ni hänger med!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: