En kvällslista

Senaste:
 
Låt du hörde: Despacito... Någon förvånad?

Film du såg: Jag kan inte ens minnas när jag hade tid nog att titta på en hel film sist, tyvär...

Mat du åt: Köttfärspaj

Kram: Med katten Elvis

Puss: Sambon

Känslan: Sliten

Bråk: Med katten som välte ut saker ur bokhyllan

Resa: Räknas det om jag ska till Göteborg i helgen?

Glädje: Lite glädje i vardagen när min nya kökshylla blev uppmonterad idag.

Längtan: Mina ynka två semesterdagar kommer snart!

Dröm: Hade en superkonstig dröm och den enda jag minns är att jag var på flera ställen fast ändå samma?

Personen du träffade: Sambon som sitter bredvid.

Person du pratade i telefon med: Therese

Personen du fick sms av: Veronica undrade vad sakerna jag visade ur mitt badrumsskåp var

Gången du var utomhus: Var hos mamma och pappa för en stund sedan

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Hela är ju en definitionsfråga, men i påskas tror jag nog vi var samlade.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: