Tomt utrymme blir möblerat

När granen försvann så stod jag med ett stort tomrum i det store rummet på nedervåningen där vi har matsalsbordet. Utrymmet syns nästan direkt man kliver innanför dörren så varje dag störde jag mig på att det var tomt.
Jag är absolut ingen inredare och kan inte se visioner och tänka att sådär hade blivit skitbra, utan jag experimenterar lite på eget sätt och blir ibland nöjd och ibland inte.
 
 
Två stolar och ett tidningsbord blev det. I mina ögon så känns det riktigt härligt även om en inredare skulle höja på ögonbrynen och springa iväg skrikandes.
Jag har ju ett osunt intresse av kaniner och eftersom de varit en sådan stor del av hela mitt liv så finns det ett par kopplingar till kaniner i de flesta rummen. Jag älskar den töntiga kaninfällen som hängt med sedan jag bodde hemma samt kaninlampan som är döpt till Lysa. Och sen ett doftljus på det, Yankee Candle A Childs Wish, doftar magiskt gott.
 
 
Men med tanke på dessa pälsbollar så får ljuset mest stå som dekoration om jag inte vill ha två flammande katter. Elvis till vänster är omplaceringskatten med Norsk skogskatt, Maine Coon och Bondkatt i sig och till höger har vi Exso, renrasig Maine Coon.
Mina två prinsar!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: