Julgranen

Hej på er!
 
Hoppas ni haft en fantastisk julhelg med massa härliga människor och djur, massor av mat och godis och hunnit lata er så där lagom.
 
Själv har jag haft fyra dagar fullt med folk och massor av god mat och härliga skratt. När vi nu nyligen flyttat in u huset var det många som ville komma och inspktera hur vi har det här i röran.
 
I år fick jag äntligen in min gran, den där jag visade för ett par dagar sedan. Nu tänkte jag visa hur den såg ut klädd också.
 
 
det blev en väldigt udda gran i år, en lite gles skulle man kunna säga då vi undvek allting som skulle kunna trigga katterna. Inget glitter, trådlösa ljus och inga kulor i katthöjd.
 
Även om den är lite kalare än normalt så log jag som ett litet barn varje gång jag såg den i början. Det är något magiskt med en riktigt gran ändå.
 
 
Ett av mina favoritpynt, perfekt för att fylla ut ett hålrum, helt fantastiskt vackert och jag ångrar att jag inte köpte fler än två av varje sort...
 
 
En närbild på den andra sorten med. De är så vackra, och i bakgrunden syns mina "disney"-kulor, de där som får mig att tänka på piff och puff när de ska klä granen.
 
Nu är det dags för mig att hoppa in i duschen, imorgon är det dags för jobb igen i dagarna tre innan vi tar ut ännu en långhelg. Härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: